subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link

Sigruns side

Det har blitt noen stevner etter hvert.

I sommer føler jeg meg nesten snytt for ferie. En overdrivelse, jeg vet, men jeg hadde satt meg som mål og trene målrettet, kanskje for første gang noen sinne... Hva jeg ikke var like forberedt på var alt arbeidet som kom i tillegg. Å lade selv er det mye å tjene på, ikke minst økonomisk. Med god økonomisk hjelp fra papsen gjenstod det det likevel helpressing, tromling, måling og lading av hylser, panikken var påtrengende i perioder da lageret for brukelige hylser minket. Jeg fikk i år gleden av å ha lillesøster pustende i nakken. Selv om det betydde en del ekstra arbeid, har det vært fanastisk å kunne oppleve å ha noen å knive med også under trening. Ambisjonene har nok vært der, og treningsgrunnlaget har sjelden vært bedre, likevel har de store resultatene uteblitt. Vi satte likevel som mål å få med oss Norges Cup-stevner, og med nedlesset bil satte vi kursen mot LS. Vi skjøt i Tolgen, Alvdal og Tynset. I de beste resultater å skrive hjem om her heller, men vi holdt tritt og lillesøster presterte årsbeste på siste stevnet!