Stevnerapporter fra Holla-skytterne

LS-2005
Landsdelskretsstevnet | Fylkesstevnet bane | Landsskytterstevnet | Samlagsstevnet bane | Telemarkscupen | TA-skytinga
subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link

Landsdelskretsstevnet, bane 2006 - Dagbok

Tryms 10-skudd

Litt stoff fra dag til dag

Her vil vi komme med informasjon om det som skjer av interesse for Holla-skyttere fra dag til dag. Er det ting som angår våre skyttervenner i nabolaga, vil vi prøve å formidle det også.

Dere finner noen bilder fra både feltrunde og banen under linken Bilder til høyre.

Søndag 11. juni

Lørdag 10. juni

Alle våre skyttere var i ilden kl 17.40. For våre yngste var dette en spennende opplevelse der de fikk prøve seg helt på engenhånd på standplass. Klikk på resultat-linken til høyre for å se hvordan det gikk.

Kamilla var den eneste som kvalifiserte seg til finale på søndag. Hun fikk 246p og skal skyte på skive 12 i omgangslaget som også går kl 12.

Fredag 9. juni

De fleste rekruttskytterne våre reiste ned til Landsdelskretsmesterskapet allerede fredag kveld. Ungdomsutvalget i Telemark Skyttersamlag hadde arrangert et felles opplegg med overnatting på Lillesand Apartementshotell. Her skal de bo til Søndag der de forhåpentligvis vil være kvalifisert til finaleskytingene. Uansett vil de være heiagjeng for samlagets deltakere i samlagsskytinga..